Σχεδιάζουμε παιχνίδια ΑΜΕΑ – Design games for kids with disabilities

Σχεδιάζουμε παιχνίδια ΑΜΕΑ – Design games for kids with disabilities

Επίπεδο Δυσκολίας

Μια συνεδρία σχεδιαστική σκέψης που έχει ως βασικό σκοπό να αναζητήσουμε ιδέες για παιχνίδια που θα απευθύνονται και σε παιδιά με κινητικά προβλήματα και τα οποία θα μπορούσαν να είναι σε παιδικές χαρές, σε παιδότοπους και λούνα παρκ.

Α Design thinking session that aims to generate ideas about games that will include kids with disabilities and can be installed in playgrounds or other similar spaces.

Μαθαίνουμε για τον Παναγιώτη και το πρόβλημα που αντιμετωπίζει – Panagiotis introduces himself and his problem

Παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο, στο οποίο ο Παναγιώτης και η μαμά του μας εξηγούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην καθημερινή ζωή. Ο Παναγιώτης πάσχει από μια σπάνια νόσο που τον έχει καθηλώσει σε αναπηρικό καροτσάκι.

In the following video, Panagiotis and his mom talk about the problems he faces in his everyday life. He has a rare disease that has led him to be in a wheelchair, and he can not have access to playgrounds and play like the other kids his age.

Πρώτος γύρος (10 λεπτά) – First round

Κάθε ομάδα γυρίζει μία από τις μεγάλες μωβ κάρτες και την διαβάζει. Κάθε παιδί της ομάδας σκέφτεται για 3 λεπτά μόνο του χωρίς να μιλάει με τα υπόλοιπα μέλη μια ιδέα και κρατάει σύντομες σημειώσεις σε ένα χαρτάκι post-it. Με το τέλος του χρόνου η ομάδα έχει 7 λεπτά για να συζητήσει όλες τις προτάσεις και να κολλήσει τα post-it πάνω στο χαρτόνι.

Each team takes one of the big purple idea cards and reads it. Each pupil thinks alone for 3 minutes and keeps notes on post-it. After the 3 minutes pass, the team has 7 minutes to discuss all the ideas and put the post-it notes on the cardboard.

The cards in English

Δεύτερος γύρος (10 λεπτά) – Second round

Κάθε ομάδα γυρίζει μία από τις μωβ κάρτες και την διαβάζει. Κάθε παιδί της ομάδας σκέφτεται για 3 λεπτά μόνο του χωρίς να μιλάει με τα υπόλοιπα μέλη μια ιδέα και κρατάει σύντομες σημειώσεις σε ένα χαρτάκι post-it. Με το τέλος του χρόνου η ομάδα έχει 7 λεπτά για να συζητήσει όλες τις προτάσεις και να κολλήσει τα post-it πάνω στο χαρτόνι.

Again each team takes one of the big purple idea cards and reads it. Each pupil thinks alone for 3 minutes and keeps notes on post-it. After the 3 minutes pass, the team has 7 minutes to discuss all the ideas and put the post-it notes on the cardboard.

Τρίτος γύρος (10 λεπτά) – Third round

Κάθε ομάδα γυρίζει 3 από τις μικρές κάρτες στο τραπέζι. Κάθε παιδί της ομάδας σκέφτεται για 3 λεπτά μόνο του χωρίς να μιλάει με τα υπόλοιπα μέλη μια ιδέα και κρατάει σύντομες σημειώσεις σε ένα χαρτάκι post-it. Με το τέλος του χρόνου η ομάδα έχει 7 λεπτά για να συζητήσει όλες τις προτάσεις και να κολλήσει τα post-it πάνω στο χαρτόνι.

Each team takes three of the small cards and reads them. Each pupil thinks alone for 3 minutes and keeps notes on post-it. After the 3 minutes pass, the team has 7 minutes to discuss all the ideas and put the post-it notes on the cardboard.

Τέταρτος γύρος (5 λεπτά) – Fourth round

Κάθε ομάδα βάζει σε σειρά όλες τις ιδέες που έχουν προταθεί και επιλέγει μία τελική, η οποία μπορεί να είναι και μια ανάμειξη από τις υπόλοιπες ιδέες.

Each team reviews all the ideas and keeps one final that can be a mix of some of the best ideas they proposed.

Τελική κατασκευή

Κάθε ομάδα χρησιμοποιεί τα δομικά στοιχεί Lego για να παρουσιάσει την τελική της ιδέα.

Each team uses Lego bricks to create a model of the idea.

1 Σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση