Σύνδεση Arduino στο Pictoblox

Σύνδεση Arduino στο Pictoblox

Για να προγραμματίσουμε το Arduino πολύ συχνά χρησιμοποιούμε το Pictoblox το οποίο είναι ένα δωρεάν λογισμικό που βασίζεται στο Scratch. Αν δεν έχουμε το Pictoblox στον υπολογιστή μας, μπορούμε να το κατεβάσουμε και να το κάνουμε εγκατάσταση από την σελίδα της The STEM Pedia.

Πως λοιπόν θα γίνει η σύνδεση; Ας ακολουθήσουμε τα παρακάτω βήματα:

Βήμα 1ο: Καλώδιο USB

Χρησιμοποιούμε το καλώδιο USB που μας έχουν δώσει για το Arduino και το συνδέουμε από την μία πλευρά στον υπολογιστή σε μια ελεύθερη θύρα USB και από την άλλη στην μονάδα Arduino που έχουμε.

Αν όλα πάνε καλά και το Arduino που έχουμε είναι λειτουργικό και το καλώδιο USB δεν έχει πρόβλημα, τότε το Arduino παίρνει ρεύμα και ενεργοποιείται το τελευταίο πρόγραμμα που έχει αποθηκευμένο στη μνήμη του.

Βήμα 2ο: Εντοπισμός Arduino στο Pictoblox

Για να μπορέσουμε να χρησιμοποιήσουμε το Arduino στο Pictoblox θα πρέπει πρώτα να γίνει ο εντοπισμός του μέσα στο λογισμικό.

Αρχικά στην πάνω γραμμή του Pictoblox βλέπουμε πως το εικονίδιο δίπλα στην λέξη connect είναι αποσυνδεδεμένο

Πατάμε στο μενού Board και μας ανοίγει ένα παράθυρο στο οποίο διαλέγουμε τον τύπο της συσκευής που θέλουμε να συνδέσουμε στο Pictoblox.

Από το παράθυρο αυτό επιλέγουμε το Arduino Uno

Αφού επιλέξουμε το Arduino Uno το Pictoblox μας ανοίγει ένα ακόμα παράθυρο για να διαλέξουμε σε ποια θύρα USB του υπολογιστή έχουμε βάλει το καλώδιο. Συνήθως στο παράθυρο αυτό θα μας βγάζει μόνο μία επιλογή, ειδικά αν δεν έχουμε άλλες συνδεδεμένες συσκευές στον υπολογιστή μας. Στην περίπτωση που στο παράθυρο υπάρχουν παραπάνω από μία επιλογές, διαλέγουμε αυτή που δίπλα από το όνομα της θύρας έχει περισσότερες πληροφορίες που αναφέρουν και το όνομα Arduino.

Στην προκειμένη περίπτωση το Arduino είναι στην θύρα COM8

Αφού επιλέξουμε την θύρα και αν όλα έχουν πάει καλά, το Pictoblox έχει συνδεθεί πλέον με το Arduino μας και αυτό θα μας το δείχνει με το εικονίδιο που βρίσκεται δίπλα στην λέξη connect, το οποίο τώρα θα δείχνει πως έχει γίνει η σύνδεση.

Επιτυχημένη σύνδεση στο Arduino

Τώρα πλέον είμαστε έτοιμοι να γράψουμε τα προγράμματα μας και να τα στείλουμε στο Arduino.

4 Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση